onsdag 26 augusti 2009

Tror inte det finns några bättre ord än dom här uppe!
SICK AND TIRED!

Jag har levt i 30 år å 16 av dom har jag snusat. Dagen efter min 30årsdag ville ja inte längre snusa! Här har ja gått å slängt pengar på SKIT i mer än hälften av mitt liv! Problemet är ju att det inte bara är å sluta! Man bygger upp ett behov som inte går att jämnföra! Jag har rökt i mina dagar, men det har det aldrig varit några problem med när ja velat lägga av! Men snusen är något av mitt liv, något man egentligen innerst inne inte vill slänga bort! Snuset är det som alltid fått mej lugn, snuset är det som funnits där när jag behövt tröst!

Har nu gått TIO dagar av nikotinfritt leverne! ( förutom en kväll på krogen) Kan bara säga FY FAN! Det är inte lätt! Men ja tycker själv att jag varit riktigt duktig som inte tagit varken snus eller cigg på dessa tio dagar (förutom på krogen). Det sjukaste är väl att ja inte kan sova, jag måste hela tiden ha någonting å göra! Har aldrig haft ett så städat hem som jag har idag! Har aldrig tränat så mycke som jag gör idag!

Hoppas bara att ångesten går över snart. Behöver få sova ordentligt snart. Visst är det skönt å vakna å känna att man vill iväg å träna, men det är ju sjukt å vakna tre timmar innan dom öppnar!!!

För fan!!! Varför skulle man va så cool när man va 14 för???

Inga kommentarer: